wtorek, 23 października 2018

Od Sorciego CD Mauvais

Uśmiechnąłem się lekko i położyłem dłoń na jej dłoni.
- Niech sobie porównują Cię do kogo chcą. Nie przejmuj się tym i żyj, po prostu żyj, tak jak chcesz żyć.- Powiedziałem po czym pociągnąłem ją za sobą.
- Dobra idziemy.- Powiedziałem po czym teleportowałem nas do biblioteki na zamku Mauvais.
- To najlepsze miejsce do znalezienia informacji. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś o panowaniu ojca zacznij szukać tutaj. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje tutaj, przeniesiesz się do biblioteki w Valahii. Tam na pewno znajdziesz to czego chcesz.- Powiedziałem po czym usiadłem na stojącym obok krześle.
- Zanim jednak do tego przejdziemy spróbujemy czegoś innego. Chwyć mnie za rękę i wyobraź sobie moment z życia rodziców, który chcesz zobaczyć.- Powiedziałem po czy wyciągnąłem dłoń do dziewczyny. Mauvais chwyciła mnie za dłoń i skupiła się. Ja sam zaś zamknąłem oczy i uaktywniłem moc pozwalającą mi zobaczyć przeszłość.
- Skup się i pamiętaj, że to już się wydarzyło. Nie możesz zmienić przeszłości.- Wyszeptałem do dziewczyny. Po czym otworzyłem portal do przeszłości.
<Mauvais?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz