wtorek, 23 października 2018

Od Sorciego Cd Mauvais

Znalezione obrazy dla zapytania srebrny dzwonekUśmiechnąłem się lekko i spojrzałem na nią.
- Oboje znamy pewne swoje sekrety. Chyba więc chociaż trochę sobie ufamy.- Powiedziałem po czym wyjrzałem przez okno. Robiło się późno, zapadał już zmierzch.
- Chyba powinnaś wracać do domu. Pozwól, że Cię odprowadzę.- Powiedziałem i podałem jej ramię, które ona chwyciła. Teleportowałem nas do zamku królewskiego w Syntherii, dokładniej do pokoju Mauvais. Trzeba było się zbierać do domu, gdyby ktoś zauważył mnie w prywatnym pokoju królowej mógłby przecież pomyśleć nie wiadomo co a ja wolałem unikać skandali, nie byłem Donovanem, który je uwielbiał.
- Jeśli chciałabyś się ze mną spotkać albo potrzebowałabyś pomocy wyszeptaj przy dzwonku moje imię a później nim zadzwoń. Zawsze się zjawię nieważne co bym robił ani gdzie byś była. Do zobaczenia w przyszłości.- Powiedziałem podając dziewczynie srebrny dzwonek po czym ukłoniłem się i wróciłem do Valahii, dokładniej rzecz ujmując do mojego zamku w Transylwanii.
<Mauvais?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz