sobota, 3 listopada 2018

Od Sorciego Cd Mauvais

- Zależy mi na tobie, tak cholernie bardzo mi na tobie zależy. Nie wiem jak miałbym Ci udowodnić, że Cię kocham.- Powiedziałem po czym pocałowałem ją w czubek głowy.
- Nie umiem Ci pokazać jak bardzo Cię kocham. Rozumiem, że dla wielu, to co do Ciebie czuję nigdy nie powinno się zdarzyć. Jestem dla Ciebie za stary, te siedemnaście lat różnicy to dużo. Po za tym ja jestem już żonaty ale... Nie jestem w stanie zmienić tego co do Ciebie czuję. Może to nie miejsce dla nas, może to nie czas dla nas ale tak na prawdę mam to gdzieś. Zdaje mi się, że czekałem na Ciebie wiecznie ale cóż... Mogę poczekać jeszcze trochę. Co prawda wieczność może być dzisiaj nasza... jednakże kto czeka wiecznie?- Wyszeptałem a z moich oczu raz po raz skapywały łzy.
- Nie chcę Cię skrzywdzić, nie chcę też twojej władzy. Mam gdzieś to, że jesteś królową, dla mnie równie dobrze mogłabyś być pierwszą lepszą mieszczanką. Jeśli chcesz mogę odejść. Mogę przestać ranić Cię swoją bliskością. Zrobię to, mimo że bardzo Cię kocham i będzie to dla mnie trudne. W końcu ktoś mądry powiedział: "Jeśli coś kochasz pozwól mu odejść. Jeśli do Ciebie wróci jest twoje, jeśli nie nigdy twoim nie było". Decyzja należy do Ciebie, ja nie chcę Cię do niczego zmuszać.- Było mi ciężko, strasznie ciężko jednak musiało tak być. Nie chciałem jej zranić.  Nagle skądś rozległy się dźwięki muzyki i śpiew.
There's no time for us 
There's no place for us 
What is this thing that builds our dreams yet slips away 
from us 

Who wants to live forever 
Who wants to live forever....? 

There's no chance for us 
It's all decided for us 
This world has only one sweet moment set aside for us 

Who wants to live forever 
Who wants to live forever? 

Who dares to love forever? 
When love must die 

But touch my tears with your lips 
Touch my world with your fingertips 
And we can have forever 
And we can love forever 
Forever is our today 
Who wants to live forever 
Who wants to live forever? 
Forever is our today 

Who waits forever anyway?
<Mauvais?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz