niedziela, 2 września 2018

Od Mauvais CD Vlada

Kolejny udany dzień i kolejna udana lekcja. Może to trochę dziwne, ale mam wrażenie, że mój popołudniowy humor jest zależny od tego, co się dzieje na lekcjach strategii. Niekiedy czuję się tak źle, że muszę się gdzieś zaszyć i do nikogo się nie odzywać, w obawie, że niechcący wyładuję swoją frustrację na kimkolwiek. Jednak nie martwcie się, ostatnio zdarza mi się to coraz rzadziej, a nawet i w ogóle.
- Chcesz trenować dalej czy wracasz do Syntherii? - usłyszałam pytanie Vlada, podczas, gdy pakowałam do podręcznej torby zrobione w międzyczasie notatki. Na chwilę się zamyśliłam rozważając wszystkie "za" i "przeciw".
- Mam wrażenie, że na dzisiaj wystarczy - powiedziałam splatając ręce z tyłu i uśmiechając się lekko do stojącego przede mną mężczyzny - Do zobaczenia na następnej lekcji! - dodałam po chwili i kilka sekund później zniknęłam.
~*~
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej. Myślę, że w moim przypadku te słowa sprawdzają się w stu procentach. Nie zrozumcie mnie źle, Valahia jest wspaniała, piękna i zróżnicowana, ale za żadne skarby świata nie zamieniłabym mojej ojczyzny, czegoś, co kocham i pragnę o to dbać nad swoje własne życie. Tutaj jest moje miejsce i odnoszę wrażenie, że do innych królestw po prostu nie pasuję. Jestem przyzwyczajona do swoich własnych tradycji i obyczajów i mimo, ze pragnę poznawać zwyczaje innych kontynentów to jednak i tak wolę te swoje, prześwietlone na wylot i poznane na pamięć.
- Czasami po prostu za dużo myślę... - mruknęłam do siebie, niezadowolona z mojego monologu wewnętrznego, który bardzo często przedłuża się do kilkunastu minut, a ja nie mogę nic z tym zrobić.

<Vlad?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz